Google Adwords

Mevcut müşterilerinize ek olarak yeni müşteriler bulmak, hedef kitleniz tarafından daha rahat ulaşılabilmek ve firma reklamınızın Google sonuçlarının en tepesinde yer almasını istiyorsunuz. İş dünyasında bunları istemeyen bir firmanın olmadığını biliyoruz; bu sebeple Google Adwords uzmanlarımızla iş ortaklarımızın amaçlarını gerçekleştirmek için çalışıyoruz.

Google Adwords servisi organik yolla arama motorlarının üst sıralarında yer alamayan ya da rekabetin çok yoğun olduğu sektörlerdeki firmaların üst sıralarda görünmesine olanak tanıyan bir reklam platformu olarak tanımlanabilir. Google ‘da arama yapıldığında sonuçların en üstünde firma reklamları yer alır. Kullanıcı eğilimleri araştırıldığında, arama yapıldıktan sonra ilk sırada çıkan firmaların tıklanma oranlarıyla, sayfanın ortalarında çıkan bir firmanın web sitesinin ziyaret edilmesi arasında ciddi bir uçurum olduğu görülmüştür.






Prestij İçin Google Adwords

Müşteriler üst sıralarda yer almanın, prestijli bir durum olduğunu bilirler ve o firmaların daha güvenilir olduklarını düşünürler. Müşterilerin ilk sıradaki firmanın internet sitesini ziyaret etme eğilimi, arama motorlarındaki sıralamaların da öneminin artmasına sebep olmuştur. Ne kadar köklü, kurumsal bir firmanız olsa da arama motorlarında alt sıralardaysanız, yeni müşterilerin size ulaşması ve hizmetlerinizi ya da ürünlerinizi inceleme olasılıkları oldukça azdır. Tam tersine; yeni bir firma olsanız dahi doğru tanıtım stratejisiyle arama motorlarında üst sıralarında olursanız, yeni müşterilere kendinizi tanıtma olasılığınız o kadar yüksek olacaktır. 


Google Adwords Faydaları 

  • Google reklamları vermenin; firmalar için prestijden başka önemli kazanımları da var. Öncelikle firmanın web sitesi daha çok kişi tarafından ziyaret edilir ve yeni müşteri kazanma olasılığı artar.
  • Marka daha bilinir hale gelir ve markaya güven duyulmaya bağlar. Ancak şu yanlış anlaşılmasın, tüm Google Adwords reklamları başarılı olacak diye bir genelleme yapılamaz. Google Adwords başlı başına uzmanlık gerektiren bir konudur. Reklam düzenlenirken hesaba katılması gereken birçok faktör vardır. Doğru anahtar kelimelerin belirlenmesi, negatif anahtar kelimelerin seçilmesi, Google reklam için ayrılan günlük bütçe, reklamların hangi zaman dilimlerinde görüneceği, hedef kitlenin doğru seçilmesi, reklamın hangi illerdeki kullanıcılara gösterileceği, reklam başı tıklama maliyetlerinin belirlenmesi gibi birçok değişkenin göz önünde bulundurulması gerekmektedir.
  • Doğru reklam stratejisinin belirlenmesiyle firmalar kendilerini daha doğru zamanlarda, daha doğru kitleye tanıtabilir ve internet üzerinden yeni müşteriler kazanabilir.



Neden Biz?

  • Omega Global Yazılım ve Bilişim, internetin iş yaşamındaki gücünü bilen ve yakından takip eden, iş ortaklarının tanıtımları için profesyonel kadrosuyla çalışan bir şirkettir. Diğer tüm süreçlerde olduğu gibi, Google Adwords reklamları oluşturulurken de müşterilerle detaylı görüşmeler yapılır. Müşterinin bulunduğu sektöre yönelik detaylı araştırmalar yapılarak sektördeki rekabet oranına göre daha agresif tanıtım politikaları belirlenir.
  • İş ortaklarımızın hedef kitlesinin internet kullanım alışkanlıkları hesaba katılır, sektörle ilgili en çok aranan kelimeler bulunur, anahtar kelime başına tıklama maliyetleri hesaplanır, hangi illerin hangi ilçelerindeki kişilerin bu reklamı görüntüleyebilecekleri özelleştirilerek doğru kişilere doğru zamanda reklamın ulaştırılması sağlanır. İlgi çekici ve doğru kelime seçimleriyle reklam oluşturulduktan sonra, reklamın verimliliği ile ilgili raporlamalar yapılır.
  • Omega Global Yazılım ve Bilişim olarak doğru dijital pazarlamanın iş ortaklarımıza sağlayacağı katkıları maksimum düzeyde tutmanın gerekliliğine inanıyoruz. Bu sebeple müşterilerimizle sürekli temasta kalarak ve onların ulaşmak istedikleri zamanlarda yanlarında olarak tüm süreçlerimizi beraber yürütüyoruz. Bizim uzmanlığımızla sizin bilginiz birleşiyor ve çalışmalarımız kısa zamanda başarıya dönüşüyor.