SEO Danışmanlığı

Kurumsal SEO çalışmalarının en önemli aşamalarından biri de SEO danışmanlığı olarak kabul edilir. SEO çalışmalarının kapsamlı, detaylı ve bir bütün olarak ele alınması gerekir. SEO danışmanlığı yapılırken, doğrudan talep sahibi firmanın istekleri, hedefleri dikkate alınır ve yapılan çalışma o firmaya özel olmalıdır. SEO danışmanlığının hedefi, uzun süreli kalıcı başarı sağlanmasıdır. Eğer kurumsal SEO danışmanlığının yapıldığı firmanın arama motorlarındaki sıralaması yükselmişse, müşteri yatırımının karşılığını yeni müşteriler olarak almışsa ve işlerini büyütüyorsa, bu çalışma başarılı olmuş demektir.



Profesyonel SEO

Konusunda uzman olan ve SEO danışmanlığını profesyonel olarak yapan bir firmanın bu aşamada, kapsamlı faaliyetleri yürütmesi gerekir. SEO’ya katkısı olan birden fazla kalem bulunur ve firmanın web sitesinin arama motorlarındaki sırasının yükselmesi için, tüm bu kalemlerde titiz çalışmaların yapılması gerekmektedir. Ancak tüm alanlarda doğru uygulamalar yapılırsa, firmanın web sitesinin ziyaretçi sayısı artabilir, firma yatırımının katkısını somut olarak almaya başlayabilir.




SEO Danışmanı Neler Yapar?

SEO danışmanlığı yapılırken aşağıda belirttiğimiz önemli adımların izlenerek çok yönlü statejilerin belirlenmesi oldukça önemlidir.  

Rakip Analizi

Kurumsal SEO danışmanlığı hizmeti almak isteyen firmanın rakiplerinin analiz edilmesi gerekir. Arama motorlarında firmadan önde yer alan rakiplerinin izlediği stratejiler, web siteleri, kullanılan SEO teknikleri analiz edilir. Çalışmalar başlamadan önce, bu veriler önemli ipuçları sağlayacaktır.

Anahtar Kelime Araştırması

Firmanın bulunduğu sektörle ilgili detaylı çalışmalar yapılır. Sektör ile ilgili en çok aranan kelimelerin hangileri olduğu araştırılır. Ancak anahtar kelimelerin belirlenme esnasında dikkate alınması gereken önemli bir kural vardır. Firmanın ve hedef kitlesinin alışkanlıklarının doğru belirlenmesi, anahtar kelime seçimlerini de şekillendirecektir.

Site içi SEO

Site içinde yapılan kodlamalar sayesinde arama motorlarının robotları siteniz ile ilgili ilk bilgiye sahip olur. Bu sebeple SEO çalışmalarının en önemli aşamalarından biridir. En güncel Google algoritmalarına göre site içi kodlamalar ve link yapıları düzenlenir. Sitede yer alan içerikler, kullanılan başlıklar düzenlenir.

Backlink

Organik ve profesyonel backlink stratejileriyle, firmanın web sitesinin değeri yükseltilir ve web sitesinin arama motorlarında son sıralara düşmesini engelleyecek önemler alınır.

İçerik Stratejisi

Web sitesinde kullanılan içerikleri incelenir. Genellikle firmaların en çok yaptığı hatalardan birisi de, daha önce yazılan ve internette bulunan içerikleri kopyalayarak web sitelerine koymaktır. Bu en ölümcül hatalardan biridir. Çünkü başarılı içerikler özgün, kaliteli ve faydalı olmalıdır. Firma, web sitesini ziyaret edenlere bilgi alabilecekleri, faydalı, güncel ve öz içerikler sunarsa, başarı elde edebilir.

 


Neden Biz? 

  • Omega Global Yazılım ve Bilişim olarak, SEO danışmanlığı hizmetimizin firmaların beklentilerini karşılamak ve beklentilerinin ötesine geçmek için çok önemli olduğunu biliyoruz. Konusunda profesyonel SEO uzmanlarımızla, firmalara özel SEO danışmanlığı hizmetini veriyoruz.
  • Her iş ortağımıza ayrı stratejiler geliştirerek onlara yönelik, özel çözümler sunuyoruz. A’dan Z’ye tüm SEO çalışmalarında iş ortaklarımıza doğru yol göstermek bizim öncelikli görevimiz. Çünkü biz müşterilerimizin başarısını kendi başarımız, başarısızlıklarını ise kendi hatamız olarak benimsiyoruz.
  • Sektördeki geçmişimiz, referanslarımız ve görev bilincimiz ile bağdaşmayan, baştan savma bir çalışmanın sunulmasını öncelikle kendimize sonra müşterimize saygısızlık anlamına geldiğini biliyoruz. Bu sebeple de tüm analizleri, çalışmaları ve kodlamaları titizlikle yapıyoruz.